شنبه ۰۸ خرداد ۹۵ | ۱۵:۰۶ ۷ بازديد
| ||
پرشين جي -
PersianBg.com » افزايش فروش آنلاين شامل 2 مورد زير است : 1- دريافت ترافيك براي وب سايتتان 2- تبديل بازديدكنندگان وب سايت به خريداران واقعي هدايت ترافيك به سايت شما ميتواند به وسيله ابزارهاي زيادي كه براي توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود.ولي بعد از دريافت ويزيتور به فروشگاه آنلاينتان ،ويترين (صفحه اول وب سايت ) شما تنها ابزار براي تحريك بازديدكننده به خريد كالاي شماست. به عبارت ديگر ،وب سايت شما تنها مجري فروش (فروشنده) در وب مي باشد. چگونه بازديدكنندگان وب سايت را به خريداران واقعي تبديل كنيد؟ موارد زير براي توسعه وب سايت شما و كمك به افزايش ميزان فروش شما ازطريق وب مي تواند مفيد باشد: 1- تعريف جامعي ازمحصولات در شرح هر محصول ويژگيها و فوايد اصلي آن را بيشتر نمايان كنيد. كاربران را از كيفيت محصولات خود مطمئن كنيد و ارزش پولشان را به آنها نشان دهيد. بعلاوه شما مي توانيد رضايتنامه مشتريانتان و محصولاتي را كه توسط مشتريانتان ديده مي شود را با شرح كامل محصول براي اثبات ادعايتان نشان دهيد. سبد خريدي انتخاب كنيد كه امكان شرح كامل محصول ( مثلا توضيحات كم و زياد) را در اختيار شما بگذارد. از توضيحات كوتاه براي نوشتن يك پيام بازاريابي جذاب و يك تعريف مناسب براي شرح دقيق ويژگيهاي محصول و فوايد خريد آن استفاده كنيد. 2- فروش متقاطع ازشيوه فروش متقاطع براي فروش محصولات تاپ خود در فروشگاه آنلاين استفاده كنيد. فروش آنلاين خود را با نمايان كردن تمامي محصولات تاپ خود در صفحاتي كه بيشترين محصولات فروش رفته را نشان مي دهد افزايش دهيد. حوزه و انعطاف پذيري فروش متقاطع محصولات شما به نرم افزار سبد خريدي كه براي فروشگاه آنلاينتان انتخاب كرده ايد بستگي دارد. 3- تجربه خريد آسان زمان ثبت مشخصات و پر كردن فرمها و فرآيند خريد محصول را در فروشگاه آنلاينتان به حداقل برسانيد و به بازديد كنندگان اين امكان را بدهيد كه وقت گرانبهاي خود را بيشتر در آگاهي از محصولاتتان بگذرانند تا در پركردن فرم . خيلي جذاب است اگر كليد "خريد" را با تصوير محصول و شرح آن قرار دهيد. اين عمل به شما براي افزايش فروش از طريق وب بدون اينكه طرف انگيزه قبلي براي خريد داشته باشد كمك مي كند و يك امكان خريد بسيار راحت را در اختيار بازديدكنندگان قرار مي دهد. 4- در نظر گرفتن تخفيف در نظر گرفتن تخفيفات مي تواند ابزار بسيار موفقيت آميزي براي افزايش فروش از طريق وب باشد. تخفيفات متنوع و مرتب براي بر گشتن دوباره مشتريان به وب سايتتان در نظر بگيريد. تخفيفات غافلگير كننده براي گروهي از كالاهايتان در زمانهاي از پيش تعيين شده در نظر بگيريد. بازديدكنندگان را براي خريد سريع با اعلام زمان اتمام دوره تخفيف قيمتها تشويق كنيد. 5- رفتاري مخصوص براي مشترياني كه براي چندمين بار به سراغ شما مي آيند. مشتريهاي دوباره شما سرمايه شما هستند. وفاداري و صداقت آنها را با اعطاء هديه و تخفيفات ويژه به آنها قدرداني كنيد. با دادن كوپنهاي تخفيف الكترونيكي تجربه خريد آنها در فروشگاه آنلاينتان را بالا ببريد. مشتريان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد كالا و خريد از شما در وب سايتتان تشويق كنيد.اين نظرات را در بخش توضيح محصولات كه براي اولين بار به چشم بارديدكنندگان مي خورد نشان دهيد. نرخ تبديل بالا هزينه جذب مشتري را كم كرده و در نتيجه سود شما را افزايش مي دهد. وب سايت موثر و ارائه محصول با بكارگيري ابزارهاي توسعه وب سايت به شما در افزايش فروش ازطريق وب كمك خواهد كرد. . |